Project details
SEO Traject
Uitdaging
De srategie
We zijn gestart met een doelgerichte concurrentie analyse om te kijken welk kanaal het beste zou passen. In dit geval kwam SEO naar voren. De concurrentie op de gewenste zoektermen was namelijk nog dusdanig laag, dat hier veel low-hanging fruit hing. Onze inschatting was dat we zo vrij snel konden ranken in de top 5 en daarmee meer data konden binnen halen. Met de data en omzet die we vervolgens binnenhaalden konden we verder direct doelgericht inzetten op SEA, om zo door te groeien.
De resultaten
Gestart zonder vrijwel bezoekers naar de website, de website was zo goed als nieuw, dus het duurde even voordat het verkeer kon krijgen. In januari 2019 begon het balletje te rollen en begonnen we te ranken voor de belangrijkste zoektermen.
belangrijkste keywords
toename bezoekers
toename omzet
Ook naar de top met je webshop?
Eén aanspreekpunt
Je wordt gekoppeld aan een projectmanager die alle ins en outs van je campagne kent.
ROI inzichtelijk
Wij ondernemen mee en maken meetbaar wat elke uitgegeven euro, jouw webshop oplevert.
24/7 support
Spoed? Dan zijn we ook buiten kantoortijden bereikbaar!